Afscheidskadootje en tekstjes kinderdagverblijf of basisschool.

Saar ging over naar de volgende groep en aan deze crea bea weer de taak om een leuk afscheidskadootje te verzinnen. Eerlijk? Ik vind het zo vreselijk lastig!
Wat koop je nou voor een baby of een kindje van een jaar? Na een bezoekje aan de Action waren we in eenkeer geslaagd en heeft Sara op onderstaande getrakteerd.

7516789056_IMG_2991

Voor de juffies heb ik doorzichtige zakjes voor kaartjes gekocht om het in te verpakken, handcreme en een gezichtsmaskertje, dit alles bij de Action. Voor de kleintjes kocht ik een boekje voor €0,55 en versierde dit met cellofaan en confetti van wederom de Action, leuk kaartje eraan en klaar is kees!

Ben je inspiratieloos en weet je niet zo goed wat je moet bedenken dan kan Pinterest je nog wel eens een handje helpen. Om je op weg te helpen kwa teksten zal ik hieronder een paar posten.

“Ik zeg dag en zwaai nog een keer, dit was voor mij de allerlaatste keer”

” Bedankt voor je helpende hand, nu wordt het tijd dat je zelf eens ontspant” 

” Bedankt voor de SPEKtaculaire tijd”  (leuk om met een pot met spekjes te geven)

” In mijn kleine hartje bewaar ik met veel plezier, al die fijne herinneringen aan hier ” 

” Dankjewel voor het spelen en de fijne tijd, dankje voor alles en de gezelligheid” 

” Bedankt dat je me hielp groeien” ( tekstje voor bij het geven van een plantje (hyacintje)

” Ik ben nu een grote meid en neem daarom vandaag afscheid” 

” Ik ben vanaf vandaag een grote vent en verlaat daarom deze tent” 

” Ik zeg dag omdat ik naar de peuters mag”

Ik hoop dat ik je een eindje op weg heb kunnen helpen! Heel veel succes!

Handtekening4

 

 

Plaats een reactie

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close